De Online Nummer 1 Kundalini Yoga Docenten Thuisopleider van Nederland en Belgie

ROSS - KYTT NL-BE

P/D
Instituut SSMHG/ROSS/KYTT
Eindhoven
Amsterdam
yogaopleiding@outlook.com

Voor vragen - Direct contact
Klantenservice ROSS
Beschikbaar NL-Be 9.00/21.00
Maandag t/m Zaterdag
Terugbel Service (zie contact)
Whatsapp service: 0036-706124449


yogaopleiding@outlook.com

Nieuw Yogi Thee maken

Yogi thee voor extra energie en het zuiveren van het lichaam in één
Yoga, Thee, Extra Energie Naast de extra energie door de warme drank krijg je ook de geneeskrachtige stoffen binnen van de gedroogde theeplant. Dit vormt de oosterse basis van een gezonde leefstijl. In de westerse samenleving worden we steeds meer bewust van onze gezondheid en is Yoga inmiddels...
Onderdelen 1 - 1 van 1

Inschrijven voor de opleiding Kundalini Yoga Teacher Training

www.kundaliniyogaopleiding.nl/inschrijven-kundalini-yoga-teacher-training/

Kriya Uitleg Circulatie Systeem ROSS


Benen Optillen - 30, 60, 90 graden
 
Instructies:
Begin met op de rug te liggen.
Adem in, en druk de onderrug in de grond gebruikmakend van het optillen van het bekken, en til de benen of het been op in de verlangde hoek, gebruikmakend van de spieren van de navel en het toepassen van de Mul Bandh.
Adem uit terwijl je de benen of het been weer neer laat komen.
 
Checkpoints:
Gebruik de kracht van de inademing om je benen op te tillen: gebruik de kracht van de buikspieren bij de uitademing.
Laat de lagere rug niet omhoog buigen.
Laat de benen niet vallen.
 
Als je niet de kracht hebt om de benen recht te houden, is het beter de knieen te buigen.
Of je gebruikt de handen onder de heupen als hefboom, om het buigen van de rug te voorkomen. ROSS©

 

ROSS/KYTT Nieuwsbrief

Abonneer u op onze nieuwsbrief: