Kriya lymfe systeem ROSS©


1-Zit in kleermakerszit. Verstrengel de vingers in de venus mudra en plaats deze achter het hoofd, waar de nek overgaat in de schedel. Spreid de ellebogen uit naar de zijkant, parallel met de vloer. Begin met een sterke draai naar links en dan naar rechts enz. (1 seconde naar elke kant). Adem in naar de zijkant en adem uit naar de voorkant. Draai zo ver mogelijk naar elke kant. Ga hier 9 minuten mee door.

Deze oefening verwijdert de spanning van de schouders en ontspant de borstspieren. Als de borstspieren niet ontspannen zijn, dan zullen de maagspieren overbelast worden, hetgeen resulteert in vet rond de buik. Als de spieren van de schouder gestrekt worden, wordt de bloedtoevoer naar de hersenen beter geregeld.
 
 2-Zit in kleermakerszit, pak de buitenkant van de knieën vast. Houd de rug recht en begin met de kracht van de handen de knieën naar elkaar toe te trekken en weer naar beneden te duwen (een cyclus duurt minder dan 1 seconde). Ga hier 6 minuten mee door.
Deze oefening geeft een geweldige druk op het borst en buik gebied. Hij werkt ook op het afbreken van vet rond de buik en verbetert de stand van de enkels en de knieën.
 
3-Strek beide voeten recht naar voren. Leun achterover op gestrekte armen en wijs met de vingers naar achteren. Buig de knieën en begin snel en krachtig met je voeten in de lucht te trappen. Houd de enkels en voeten ontspannen en concentreer je op het bewegen vanuit onder de knieën. Ga hier 3 minuten mee door.
Deze oefening werkt op de onderrug.

ROSS Nieuwsbrief

Abonneer u op onze nieuwsbrief: