Kriya Massage ROSS©


1-Zit in kleermakerszit. Houd de armen dichtbij je zij en buig de elle bogen zo dat de handen en onderarmen recht omhoog wijzen en de handpalmen naar elkaar toe gekeerd zijn. Duw krachtig één arm in een hoek van 60 graden omhoog terwijl de andere gebogen blijft, zo hard als staal wordt en een solide balans creëert voor de gestrekte arm. Duw dan de gebogen arm uit, terwijl de gestrekte arm terug keert naar de balans gevende houding dicht bij het lichaam. De arm wordt vanuit de oksel geduwd, die door deze beweging wordt gerekt. Dit is een zeer krachtige en veel eisende oefening. Je moet hard werken om het correct te doen. Je kanaliseert de energie van de Ida en de Pingala. 10 Minuten.

2-Strek beide armen omhoog, waarbij je een "V'' maakt met je armen. Houd de elle bogen recht en kruis de armen voor je gezicht, en daarna weer in de "V".
Beweeg zeer snel met de Vuurademhaling. 1 1/2 Minuten.

3-Strek de armen naar voren met de handpalmen naar boven wijzend. Beweeg beide armen tegelijk, als je een beweging maakt, alsof je water over je hoofd gooit. Adem krachtig door de mond. 2 1/2 Minuten.

Inschrijven voor de Kundalini Yoga Online Docenten Opleiding Level 1, 2 ,3

Link: www.kundaliniyogaopleiding.nl/inschrijven-kundalini-yoga-teacher-training/

Registration Kundalini yoga Teacher Training Online - Orginal Complete Training

Link www.kundaliniyogaonlinestudy.com/en/cursussen/