De Online Nummer 1 Kundalini Yoga Docenten Thuisopleider van Nederland en Belgie

ROSS - KYTT NL-BE

P/D
Instituut SSMHG/ROSS/KYTT
Eindhoven
Amsterdam
yogaopleiding@outlook.com

Voor vragen - Direct contact
Klantenservice ROSS
Beschikbaar NL-Be 9.00/21.00
Maandag t/m Zaterdag
Terugbel Service (zie contact)
Whatsapp service: 0036-706124449


yogaopleiding@outlook.com

Nieuw Yogi Thee maken

Yogi thee voor extra energie en het zuiveren van het lichaam in één
Yoga, Thee, Extra Energie Naast de extra energie door de warme drank krijg je ook de geneeskrachtige stoffen binnen van de gedroogde theeplant. Dit vormt de oosterse basis van een gezonde leefstijl. In de westerse samenleving worden we steeds meer bewust van onze gezondheid en is Yoga inmiddels...
Onderdelen 1 - 1 van 1

Inschrijven Kundalini Yoga Docentenopleiding Thuisstudie

Link www.kundaliniyogaopleiding.nl/inschrijven-kundalini-yoga-teacher-training/

Kundalini Yoga Pranayama serie 0 (basic breath series) ROSS ©


1-Ga zitten met gekruiste benen. Maak een antenne van de vingers van de rechterhand en sluit het rechterneusgat af met de duim. Adem drie minuten langzaam en diep door het linker neusgat. Adem in, houd de adem tien seconden vast en adem uit.
 
2-Herhaal de eerste oefening. maar gebruik nu de linkerhand om het linkerneusgat af te sluiten, adem door het rechterneusgat. Ga hier drie minuten mee door. Adem in, houd de adem tien seconden vast en adem uit.
 
3-Adem in door het linkerneusgat, adem uit door het rechter. Adem langzaam en diep. Gebruik duim en pink om afwisselend linker- of rechterneusgat af te sluiten. Ga hier drie minuten mee door. Adem in, houd de adem tien seconden vast en adem uit.

4-Herhaal oefening 3 met dit verschil dat je inademt door het rechterneusgat en uitademt door het linker.
 
5-Ga zitten met gekruiste benen en de handen in gyan-mudra. Doe de vuurademhaling. Concentreer je op het voorhoofdspunt. Ga zeven eneenhalve minuut door met regelmatig en krachtig ademen. Adem dan in, laat de energie circuleren en adem uit. Ontspan of mediteer vijf minuten.

ROSS Nieuwsbrief

Abonneer u op onze nieuwsbrief: