Kriya Sitali pranayama ROSS ©
 
Hoe je deze kriya moet doen.

Ga gemakkelijk zitten in een meditatiehouding met een rechte rug. Krul de tong en steek deze een beetje uit. Adem diep en rustig in door de mond, door het tuitje van de tong. Adem uit door de neus. Ga hier vijf minuten mee door. Adem dan in -- houd de adem vast, trek de tong in -- adem uit en ontspan. Herhaal deze oefening nog twee keer.

Wat deze kriya voor je zal doen.

De sitali-pranayama is een bekende oefening. Hij ontspant de rug ter hoogte van tweede, derde en vierde lendewervel. De seksuele energie en de spijsvertering worden erdoor geregeld. Deze ademhaling wordt vaak gebruikt om koorts te laten zakken. Wanneer deze ademhaling regelmatig wordt geoefend, werkt zij verjongend en ontgiftend. Je kunt langer leven als je tweeënvijftig keer per dag op deze manier ademt. In het begin krijg je vaak een bittere smaak op de tong. Dat komt door de ontgifting. Als je doorgaat met oefenen zal de smaak uit eindelijk zoet worden.
 
ROSS ©

Nieuwsbrief ROSS

Abonneer u op onze nieuwsbrief:

Inschrijven complete Kundalini Yoga Thuisopleiding

Link:www.kundaliniyogaopleiding.nl/inschrijven-kundalini-yoga-teacher-training/

ROSS - KYTT NL/BE

P/D
De Boelelaan 897
1082 RW
Amsterdam

Hoofdkantoor - Internationaal Contact:
Fenyves köz 1
2100
Pest-Megye
Hungarian


Email contact:
ROSS - onlinestudies@outlook.com
ROSS - yogaopleiding@outlook.com

ROSS/K.Y.T.T. English - yogateaching@outlook.com

Voor vragen - Direct contact
Customer Service ROSS: Beschikbaar NL/Be 19.00/21.00
0036-706777593 Maandag t/m Vrijdag

Whatsapp service: 0036-706124449
Elke dag open 24/7
yogaopleiding@outlook.com
SSMHG