De Online Nummer 1 Kundalini Yoga Docenten Thuisopleider van Nederland en Belgie

ROSS - KYTT NL-BE

P/D
Instituut SSMHG/ROSS/KYTT
Eindhoven
Amsterdam
yogaopleiding@outlook.com

Voor vragen - Direct contact
Klantenservice ROSS
Beschikbaar NL-Be 9.00/21.00
Maandag t/m Zaterdag
Terugbel Service (zie contact)
Whatsapp service: 0036-706124449


yogaopleiding@outlook.com

Nieuw Yogi Thee maken

Yogi thee voor extra energie en het zuiveren van het lichaam in één
Yoga, Thee, Extra Energie Naast de extra energie door de warme drank krijg je ook de geneeskrachtige stoffen binnen van de gedroogde theeplant. Dit vormt de oosterse basis van een gezonde leefstijl. In de westerse samenleving worden we steeds meer bewust van onze gezondheid en is Yoga inmiddels...
Onderdelen 1 - 1 van 1

Nieuwsbrief

Abonneer u op onze nieuwsbrief:

Concentreren

Om je energie te concentreren op de kwaliteit van wijsheid, met je handen op je knieën (handpalmen omhoog of omlaag), krul je je wijsvingers en leg je de punt van de nagel van de wijsvingers vast met het kussentje van het eerste gewricht van je duimen. De andere drie vingers van elke hand zijn recht en dicht bij elkaar. Je armen zijn recht, zonder buiging in de ellebogen, maar ze zijn niet stijf. Je lichaam is als een piramide, evenwichtig, symmetrisch en stabiel.

Adem diep in door je neus. Voel alsof je de adem naar beneden trekt in je navelcentrum. Terwijl de ademhaling de longen begint te vullen, zal je middenrif uitzetten. U kunt de buikstreek zien als een ballon. Blijf inademen totdat uw longen alles hebben opgenomen wat ze kunnen bevatten. Je borst zal worden vergroot.

Houd de ademhaling bij en voel hoe deze binnenkomt en weer uitgaat. Adem diep in, voel de ademhaling helemaal tot aan het navelpunt. Wanneer u uitademt, ledigt u de longen volledig. Gebruik je totale longcapaciteit, zorg ervoor dat elke inademing en elke uitademing zo lang en volledig en compleet mogelijk is. Het zal snel meer concentratie vergen om de diepte van de ademhaling te behouden, omdat de ademhaling vertraagt ​​naar het navelpunt. Wanneer u uitademt, ledigt u de longen volledig.

Gebruik je totale longcapaciteit, zorg ervoor dat elke inademing en elke uitademing zo lang en volledig en compleet mogelijk is. Het zal snel meer concentratie vergen om de diepte van de ademhaling te behouden, want naarmate de ademhaling vertraagt, vertraagt ​​de geest ook. en trends om u in slaap te brengen. Dit principe is handig als je 's nachts wilt gaan slapen. We zullen hier meer over vertellen in het hoofdstuk over Slaap. Probeer alert te blijven en blijf elke ademhaling vol en diep maken.

Houd uw buikspieren ontspannen tijdens lange diepe ademhaling. De buik beweegt op natuurlijke wijze met de ademhaling. Het is het middenrif dat al het werk doet. Voel je bewust dat je bij elke inademing universele wijsheid in je opneemt en absorbeert, en bij elke inademing twijfel wegneemt en universele wijsheid opneemt, en bij elke uitademing twijfel en verwarring wegneemt. Ga drie minuten door. Zie hoe vredig en mentaal uw gevoel al na drie minuten helder is. Zie hoe vredig en mentaal helder u zich voelt na slechts drie minuten.
Natuurlijk kunt u langdurig diep ademen (elf minuten, eenendertig minuten of meer, maar zoals gewoonlijk raden we matiging aan.

Begin met korte sessies en verhoog geleidelijk uw tijd.