De Online Nummer 1 Kundalini Yoga Docenten Thuisopleider van Nederland en Belgie

ROSS - KYTT NL-BE

P/D
Instituut SSMHG/ROSS/KYTT
Eindhoven
Amsterdam
yogaopleiding@outlook.com

Voor vragen - Direct contact
Klantenservice ROSS
Beschikbaar NL-Be 9.00/21.00
Maandag t/m Zaterdag
Terugbel Service (zie contact)
Whatsapp service: 0036-706124449


yogaopleiding@outlook.com

Nieuw Yogi Thee maken

Yogi thee voor extra energie en het zuiveren van het lichaam in één
Yoga, Thee, Extra Energie Naast de extra energie door de warme drank krijg je ook de geneeskrachtige stoffen binnen van de gedroogde theeplant. Dit vormt de oosterse basis van een gezonde leefstijl. In de westerse samenleving worden we steeds meer bewust van onze gezondheid en is Yoga inmiddels...
Onderdelen 1 - 1 van 1

Nieuwsbrief

Abonneer u op onze nieuwsbrief:

Voordat je de Kundalini Yoga gaat beoefenen.

  • Zorg voor voldoende frisse lucht in de ruimte waar je oefent.
  • De ruimte moet een behaaglijke temperatuur hebben.
  • Je kunt op de plek waar je oefent een wierookstaafje branden of een verse bos bloemen neerzetten om een rustige en meditatieve sfeer te scheppen.
  • Zorg ervoor dat je niet gestoord kan worden zoals bel, mobiele telefoon deurbel ect.
  • Oefen niet met een volle maag. Wacht tot twee uur na het eten voordat je met de oyga oefeningen of meditaties begint.
  • Gebruik een yoga mat of deken. Liefste een mat of deken gemaakt van natuurlijk materiaal zoals wol, katoen, zijde or rayon. Deze materialen bieden de ideale isolatie voor het elektromagnetische veld van de aarde, waardoor je dieper in je meditatie kunt gaan. Een schapenvacht om op te oefenen is ideaal.
  • Doe de oefeningen met blote voeten. Als de ruimte daarvoor te koud is kun je sokken aandoen. Onze voeten hebben 72.000 zenuw uiteinden die we stimuleren bij het doen van de yoga oefeningen. Ook ademen we met onze voeten.
  • Draag tijdens het oefenen kleding die los zit, het liefst van katoen. Witte kleding geeft je een grotere aura.
  • Vrouwen doen tijdens de menstruatieperiode geen oefeningen die het navelgebied stimuleren, zoals beenhefoefeningen. Doe tijdens de menstruatieperiode de langzame diepe ademhaling in plaats van de vuurademhaling. Doe ook geen oefeningen waarbij het bekken opgetild wordt, zoals de ploeghouding of de kaars.
  • Zwanger vrouwen kunnen tot vier maanden alle oefeningen meedoen, tenzij de arts of verloskundige dit niet verstandig vindt. Na vier maanden is het beter om een speciale zwangerschapsyogalessen te volgen zoals Kundalini Zwangerschapsyoga Teacher Training.